17. 7. 2012

Top a tepláčky z pánského trika / Men´s top into a top and pants

Nebylo to špatné triko, ale nesedělo a tak muselo do mé hromádky "přešít". Chtěla jsem z něj hlavně volné tílko na kojení a nějak jsem zapomněla, že má dlouhé rukávy, takže tepláčky byly bonus navíc.
Tílko se objeví i v příštím článku, protože je lemované gumičkou a ta si zaslouží samostatnou ódu:-)
Tady je postup:

Ronino tílko se stalo inspirací pro to moje/ Ronja´s tank top inspired me

Připravené na šití/ Ready to sew

Kalhoty měly příliš krátký sed, takže jsem dostříhla ze zbytku trika /The crotch was too short so I used the leftovers from the chest part

Lemovací gumička je skvělá / FOE is great

Bohužel příliš široké to je!/ Alas, it is too wide!


Mezitím - kalhoty se sedem zvýšeným vzadu (kvůli plínám) / Meanwhile - pants have a raised  crotch at the back (for a diaper)

Zezadu /From the back

Zúžením jsem přišla o bezešvé strany / I lost the seemless sides by narrowing the top

Detail mého ubohého šití:-) Zvládne to opravdu každý!! Všechno cikcakem a ta ramínka jsou vlastně jen pokračování sešívání ohnuté gumičky /Detail of my crappy sewing:-) Everyone can do that! It all zigzag and the straps are just continuous sewing of the folded FOE

2 komentáře:

  1. So you recycled old clothing into new? Neat!

    OdpovědětVymazat
  2. It is neat! Hardly my idea though, the net is full of crafty people who inspire me daily and help me get through my to-do stack:-) Glad you liked it!!

    OdpovědětVymazat