30. 7. 2012

Háčkované čepičky

Začínám mít intenzivní "rychle, všechno rychle!" pocit. Porod se očividně blíží:-)
A tak opět odkládám příspěvek o lemovací gumičce v zájmu věcí, které musím, ale opravdu musím udělat.
V těhotenství jsem háčkovala, kudy jsem chodila, u doktorky, když dítě spalo, ve vlaku, i v autě, a tak mám kolekci bohatou a různorodou a také nevyužitelnou. Pokud by se Vám nějaká líbila, napište mi, prodám je levně. Jen ty rozměry nemám ještě zapsaný, no, snad to stihnu, když  tak individuálně přeměřím. Některé jsou už teď naše oblíbené a jiné bych ráda dodělala za pomocí těch krásně přírodně zbarvených vln, co mám. Detaily napíšu do popisků.

č.1 Malý klobouček letní - bavlna



č.2 Malý klobouček ještě letnější - bavlna

Tady jsou vidět dvě barvy, které jsem použila - hořčičná a písková

č.3 Čapka letní - bavlna


č.4 Čapka letní, trochu větší a pružnější - bavlna


č.5 Čapka do chladu, větší - ovčí vlna

ráda bych jí ještě prodloužila, teď je dvouleté na špičky uší, mohu dodělat i na přání (žlutou, afrikánovou, nebo jinou)

č.6 Klobouček teplejší, menší, na zavazování - ovčí vlna

No, spíš vypadá jako čepice..

č.7 Kloboučkočapka větší - ovčí vlna

Jak je vidět, zkouším různé vzory a to často:-)

č.8 Čapka k dodělání/prodloužení - ovčí vlna

Tato je háčkovaná do spirály

č.9 Helmička:-) Menší, s ušima - Merino vlna


č.10 Čapka větší - Merino

č.11 Čapka větší, k dodělání - Merino


Naše oblíbená - svatováclavská helmice s kytičkama:-) To prodloužení jen vzadu je super praktické


Žádné komentáře:

Okomentovat