29. 6. 2012

Háčkovaný svetřík s krátkým rukávem

Práci na něm jsem začala před mnoha měsíci, kdy mé háčkovací ambice poporostly z obyčejných dětských čepiček dál a myslela jsem, že to zvládnu levou zadní. Haha! Za prvé, háčkování čehokoliv pravidelného mi stále dělá  potíže a tento svetr byl první drsnou zkouškou, a za druhé - strašně to trvá!! Háčkovat cokoliv většího je na dlouho, zvlášť s mým rozvrhem, kdy na koníčky zbývá tak 0,001% času.
Nejdříve jsem začala předními panely, a pak přidala zadní. Mezitím dítko vyrostlo a tak bylo potřeba vymyslet zvětšení. Ale časově to pořád nějak nevycházelo až do doby, kdy jsem byla na odběru plodové vody (nebyly to něco, co bych si sama dobrovolně a ráda vybrala, ale zvládli jsme to) a pak jsem pár dní měla nařízený klidový režim - nařízeno doktory, tím pádem se to prostě nějak zařídilo a šlo to, na rozdíl od celých těch dvou let před tím, kdy mít pár dní v klidu bylo prostě nemožné:-) A tak jsem po dlouhé době zažila i nudu(!) a jala se doháčkovat svetřík.
Panely jsou obháčkované, stejně jako rukávy, vše je povětšinou krátký sloupek, okraje jsou lemované obloučky (6 DS do každého 2.oka, zakončeno pevným okem). Na zapínání jsme si ale zase počkali - až přišly kleštičky a patentky, pak to bylo ono. Každý patent je podložen oranžovým fleecem, aby se nevytrhl. No, a už je to zase skoro malé...:-)









Žádné komentáře:

Okomentovat