17. 6. 2012

Další tréningové kalhotky

Toto je teď u nás aktuální téma a asi ještě dlouho bude - nácvik na nočník. Moc to nejde, malá si vůbec neříká, a časování je náročný. Takže máme spotřebu kalhotek s vkladačkami a teď už potřebujeme něco, co udrží víc, ale dá se rychle sundat. Ty, co jsem je fotila do minulého příspěvku zde, se nandavají celkem těžko a tyto bohužel taky, je to kvůli tomu PULu, hodně se zadrhává o kůži. Chce to víc vlny nebo fleecu. Příště:-)

Měla jsem ale skvělou možnost vyzkoušet si nové kleště a patentky a tento způsob zapínání se mi zatím líbí nejvíc!

Teď mám v plánu pár zavazovacích miniplenek pro miminko, bude to flanel a recyklované prostěradlo, je tyto dvě vrstvy, aby to drželo vkladačky nebo čtvercovky a zároveň nic nevyteklo. Už jsem udělala jednu recyklovanou plenku pro Ronju a opět jsem si zamilovala tento skvělý nápad . Drahé látky si nechám na vkladačky!!

Hnědý PUL 2mm od nás, silný vlněný úplet, lemovací gumička, patentky.

Nějak jsem se rozmáchla s rozměry v pase a musela jsem přidat pak ještě jednu řadu patentků. Tyto ale lépe drží, poněvadž jsou ve dvou vrstvách vlněného úpletu.

Žádné komentáře:

Okomentovat